Blogger Widgets

2012. július 19., csütörtök

A hercegnő

Cím: A hercegnő (feltételezz cím)
Eredeti cím: Clockwork Princess
Magyar Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Fordító: Kamper Gergely (feltételezhető)
Moly.hu link: 
Hossz: ?

MÉG NEM JELENT MEG!

Tartalom

In Clockwork Princess, Tessa and her companions travel all over the world as they race to stop the clockwork army before it’s too late. As Jem’s health worsens alarmingly and his friends search desperately for a cure, can Tessa choose between the two boys she loves—even if it means never seeing the other one again?





9 megjegyzés:

  1. szia.

    megnéztem a kiadó honlapján A hercegnőt, s ez lesz a leghosszabb ID kötet, 592 oldalt ír.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Igen, de az az angol verzió, én a magyar oldalszámokat tüntetem fel. :)

      Törlés
  2. Valaki nem tudja, hogy ami számláló a lap alján van az a magyar megjelenés vagy a külföldi megjelenés időpontja?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az az angol nyelvű megjelenésé mindig. Magyar nyelvű pontos időpont még nincs, elvileg idén év végére várható. És oldalt van egy időpontlista, ahol az összes megjelenést láthatod - magyar időpontot is (amit tudunk) és külföldit is. :)

      Törlés
  3. Most hogy már megjelent az angol nyelvű, ígysincs hír a magyarról??

    VálaszTörlés
  4. Képzeljétek én megkaptam angliából, most olvastam ki, pont ma. Egyszeruen imádtam, természetesen nem akarok spoilerezni igy nem irok részleteket, de rengeteg váratlan dolog van benne és még csak fél másodpercig sem unalmas, és annyira romantikus. Alig várom hogy végre majd valakivel beszélhessek róla :D

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Ha beszélgetnél róla, ajánlom ezt a Facebook csoportot: https://www.facebook.com/groups/435175999902398/
    Direkt azok számára hoztam létre, akik már olvasták a könyvet, és szeretnék megbeszélni. :)

    VálaszTörlés
  6. szia végre elolvashattam és nagyon tetszett!Utoljára nem is emlékszem mikor sírtam egy könyven! De Will halála nagyon szíven ütött :(De összefoglalva IMÁDTAM

    VálaszTörlés
  7. Összességében az egész trilógia nagyon jó lett sztem, fiú létemre eléggé megfogott.
    Viszont ezt a könyvet olvasva voltak vegyes érzéseim rendesen, főleg a Will-Tessa-Jem trióval kapcsolatban. Miután Jem "meghalt" Will meg Tessa szál kicsit felháborított, főleg amikor úgy beszéltek, hogy "Szerettem Jemet" meg a hasonló múlt idős dolgok, mintha egyik napról a másikra már nem. Nincs semmi bajom Willel mert egy rendkívűli karakternek tartom, meg hogy végül ők lettek együtt Tessával, csak ez így nekem nem jött be ahogy a dolgok játszódtak. Viszont az epilógus teljesen megnyugtatott, és jó szívvel fejeztem be a könyvet. Will és Jem is ugyan úgy megérdemelte a boldogságot mindkettejüknek a karakterét kedveltem és át tudtam érezni teljesen, és ezzel a befejezéssel ez meg is valósult, aminek örülök. Bocs a hosszú szövegelésért :D

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets