Blogger Widgets

2012. július 19., csütörtök

Godfrey Gao

Sziasztok!

Mint mindig, most is igyekszem hozni néhány hasznos infót újdonsült színészünkről. :)

Godfrey Gaot egy tavalyi cikkben az első ázsiai szupermodellként emlegették. Akkor ő volt a Louis Vuitton arca. 

Gao Vancouverben él, de Taiwanban - ahonnan származik - rendkívül híres. Pályáját népszerű tévés drámákkal kezdte, de a Vuitton kampánynak hála hamar ismert arc lett. 

Eredeti, taiwani neve: Cao Yi Xiang

1984. szeptember 22-én született, azaz idén lesz 28 éves. Csillagjegye szűz, kínai horoszkópja patkány. 195 cm magas, 88 kiló.A Capilano Egyetemen tanult, beszéli az angol mellett a mandarint is.

Van Twitter oldala. Itt lehet követni: https://twitter.com/GodfreyGao

Most pedig pályája csúcsára ért: ő lesz a mi Magnusunk!


Cassandra Clare konkrétan áradozik róla. :D 


Szerinte a világ legszexibb pasija, és nem lehet róla rossz képet vagy felvételt csinálni. Ezért is nem csak színész, hanem szupermodell is.

Szerinte a férfi szupertehetséges, és elképesztő volt a meghallgatáson. Imádja a könyveket, és még egy dologban osztozik Magnusszal: magas. :)

Ezenkívül nagyon kedves is. Cassandra emailezett vele, és a következőt írta:
“I’m half Indonesian, because my mom is Peranakan Malaysian And my dad is Shanghainese - Soo hopefully the fans will like me playing Magnus!”

Azaz: "Félig indonéz vagyok, mert az édesanyám peranakan malajziai és az apám shanghai-i. Szóval remélhetőleg a rajongók szeretni fognak engem Magnusnak!"

(Magnus anyukája miatt félig indonéz, félig holland.)

6 megjegyzés:

  1. Szerintem is baromi szexi, és jó választásvolt Magnusnak, habár én legelőször Miyavit képzeltem bele a történetbe, de Godfrey elképesztő kisugárzása és sármja meggyőzött xD Go Magnus!

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek Cassandrával! :D Iszonyat jópasi.. uhh még mennyire!! :D Barátnőmmel csak róla álmodozunk, és nagyon-nagyon-nagyon várjuk a filmet! MagnusBane <3

    VálaszTörlés
  3. Őszintén elelyén azt hittem Magnusnak rossz lesz. De most! ÚRISTEN! Utána néztem pár képét megnéztem és,szerintem beleillik Magnus szerepébe!
    Remélem jó lesz,nem ronthatja el Magnust!:)
    Alig várom már a filmet! <3

    VálaszTörlés
  4. Ugyan akkor van a születés napunk *.* csak nyolc évvel később születtem -.-

    VálaszTörlés
  5. Ugyan akkor van a születés napunk *.* csak nyolc évvel később születtem -.-

    VálaszTörlés
  6. Ugyan akkor van a születés napunk *.* csak nyolc évvel később születtem -.-

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets