Blogger Widgets

2012. július 19., csütörtök

Szereposztás

A teljes szereposztás:

  • Clary Fray - Lily Collins
  • Jace Wayland - Jamie Campbell Bower
  • Simon Lewis - Robert Sheehan
  • Isabelle Lightwood - Jemima West
  • Alec Lightwood - Kevin Zegers
  • Magnus Bane - Godfrey Gao
  • Jocelyn Fray - Lena Headey
  • Luke Garroway - Aidan Turner 
  • Valentine Morgenstern - Jonathan Rhys Meyers
  • Hodge Starkweather - Jared Harris
  • Madam Dorothea - CCH Pounder
  • Blackwell - Robert Maillet
  • Pangborn - Kevin Durand 
  • Eric - Chris Ratz
  • Alaric - Harry van Gorkum
  • Jeremiás testvér - Stephen R. Hart
  • Lieutenant vámpír - Elyas M'Barek 
  • Raziel angyal - Jonathan Seinen
  • Lambert - Chad Connell
  • Kidobó - Pedro Miguel Arce

13 megjegyzés:

  1. Számomra Simon inkább olyan, mint Tyler Posey! :) Én olyannak képzeltem el. :)

    VálaszTörlés
  2. Na és Alec? Szerintem Jamie Campbell Bower egyáltalán nem való Jacenek, kimondottan visszataszító.

    VálaszTörlés
  3. Egyetértek az előttem szólóval. Én inkább Alex Pettyfert látnám szívesen Jace szerepében. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alex Pettyfer visszautasította a szerepet.

      Törlés
    2. Kár érte... nekem is ő ugrik be Jace-ről :(

      Törlés
  4. Szerintem Alecnek egyáltalán nem kéne ilyen izmosnak lennie, és amúgy is, szerintem öregnek is tűnik... Én is Jacet szívesebben láttam volna Alex Pettyferként, de szerintem Jamie se lesz rossz. :) Lily Collinssal még mindig nem barátkoztam meg. XD Simon túlságosan is helyes... :/ Bár, ezzel csak az Üvegvárosig lenne bajom. XD Blackwell és Pangborn szerintem túlságosan is izomagy, Eric nagyon patkányfej, nem értem, hogy is lehetett neki annyi barátnője, szerintem Alaric túlságosan öreg, Jeremiásnak pedig miért lesz ekkora orra? Mindegy, borzasztóan ijesztő lesz üres szemgödrökkel és összevarrt szájjal. Raziel... MOST KOMOLYAN?O.o Mellesleg... Ki az a Lambert? Luke, Hodge, Valentine, Magnus és Isabelle, Jocelyn színésze, bár nekem a Kilis alakítása után bármi tetszik Aidan Turnertől.

    VálaszTörlés
  5. Lehet egyedül vagyok vele, de nekem kifejezetten tetszik a szereposztás...
    Szerintem Alex Pettyfer túl komoly, túl felnőtt lett volna Jace karakteréhez, sokkal jobban fog neki állni Christian Grey szerepe, amit elvállalt. Jamie Campbel Bower-ben szerintem van valami plusz. Nem az a hú de komolyan helyes srác, viszont karakteres arca van, és szerintem ettől lesz igazán Jace-es :)
    Clary színészével vagyok a legkevésbé kibékülve, de csak azért, mert Lily Collinsról mindig az a szörnyű Hófehérke feldolgozás jut eszembe... remélem nem fog csalódást okozni.. :)
    Valentine és Jocleyn színésze pedig egyenesen zseniális! Főleg Valentine-é. Imádtam J R M-et a tudorokban VIII. Henrikként, ott már megcsillogtatta a gonoszabbik felét is, biztos vagyok benne, hogy fantasztikus lesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyettértek. Szerintem is jó a szereposztás... :) És szerintem Lily Collins is remek lesz a filmben. De szerintem Alex Pettyfer nem tűnik elég Jace-snek :D Nem tűnik olyan egoistának amilyen Jace.
      A film szerintem sőt biztos vagyok benne, hogy fantasztikus lesz.

      Törlés
    2. Pontosan! Ez a szereposztás teljesen jó:) Persze ez az én véleményem Alec nek pontosan jó ,hogy idősebbnek néz ki:) Nekem nagyon tetszett♥♥

      Törlés
    3. nekem csakis hodge böki a csőrőmet :) mármint a színész

      Törlés
  6. Nekem tetszik a szereposztás!:D
    Egyedül Lilyvel meg Kevin Zegersel van egy kis bajom:D Kevinben csak annyi hogy,ugye bár Alec amolyan meg nem értett lélek,visszahuzódó.
    Kevin meg magabiztosnak és nem 18 évesnek néz ki :D De viszont jól néz ki azt meg kell hagyni :3 De biztos jól eljátsza Alec szerepét :)
    Lily meg nem törékenynek néz ki. Mert ugye Clary a kis porcelán lány:D
    Persze ez idővel változik de azért Claryt én egy törékeny lánynak képzeltem el:)
    Magnus lett a legjobb választás mikor a szerepére Godfrey-t választották :3 Én őszintén tényleg így képzeltem el Magnust :D
    Jocelyn,Valentine,Jace,Simon,Izzy,Eric,Hodge velük kibékültem már remélem jól átadják a szerepüket:D Csak ugyan mint Magnus,Valentine is egyszerűen zseniális lett:D
    Nagyon várom már a filmet! :3 <3

    VálaszTörlés
  7. Én meg vagyok elégedve a szerepekkel :))) egyébként lehet hülye kérdés, de több részes film lesz tehát várható folytatás? Vagy ezt az egy filmet csinálják úgy meg, hogy benne lesz az összes rész? mert az Időtlen szerelem trilógiában valami olyasmit csináltak ... és ez ennyi résszel elég elképzelhetetlen számomra, hogy rendesen megcsinálják. Remélem lesz több rész:) Szerintetek?:oo

    VálaszTörlés
  8. hát, nekem megfelel a szereposztás.... csak isabelle-re tudtam volna mást mondani. ezen kivul kiváncsi lennek, hogy sebastian és a tobbi hogyan nézne ki, nem beszélve a tundérkirálynorol aki a csontvárosban is szerepelt, tudtommal...

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets