Blogger Widgets

2012. augusztus 18., szombat

Jace csajozós dumái

Sziasztok!

Valamelyik TMI rajongó nagyon kreatív kedvében volt Tumblr-n. 

Jace pickup line-jai. (A pickup line egy nyitómondat, ami arra irányul, hogy felkeltsd valakinek az érdeklődését, hogy randizzon veled. Sokszor viccesek vagy romantikusak, vagy mindkettő.) Jace esetében nyilván viccesek. xD
(Elég sok az eredetiben a szleng, ezeket sajnos nem mindig tudom normálisan átfordítani, ezért a végén bemásolom az eredetit is az angolul tudók kedvéért.)

Nyilván csak azokat a sorokat olvasd el, amelyik könyvet olvastad, mert spoilert tartalmazhatnak. De a spoiler jelzést csak az ötödik résznél teszem ki, mert az még nem jelent meg magyarul. :)


Csontváros: Hé, bébi, miután végeztem ennek a démonnak a kínzásával és megölésével, mutatok neked egy kis éjféli virágot. A csajok szeretik az éjféli virágokat.
Hamuváros: Hé, bébi,ha vérfertőző érzelmeket táplálni irántad rossz, akkor nem akarok jó lenni. 
Üvegváros: Hé, bébi, talán a démonvér szól belőlem, de bűnös dolgokat akarok csinálni veled. 
Bukott Angyalok Városa: Hé, bébi, két dolog van, amit beléd akarok szúrni, és csak az egyik ez a tőr. 

És akkor spoiler, ha még nem olvastad az Elveszett Lelkek Városát!
Elveszett Lelkek Városa: Hé, bébi, még ha nem is érinthetlek meg három másodpercnél tovább anélkül, hogy elborítanák a tested a lángok, még mindig ölelni akarlak.


És akkor itt az ígért angol verzió:
  • City of Bones: Hey baby, after I'm done torturing and killing this demon here, Imma show you some midnight flowers. Bitches love midnight flowers.
  • City of Ashes: Hey baby, if harboring incestuous feelings for you is wrong, then I don't want to be right.
  • City of Glass: Hey baby, maybe it's my demon blood talking, but I want to do naughty things to you.
  • City of Fallen Angels: Hey baby, there are two things I'd like to stick inside you, and only one is this dagger.
  • City of Lost Souls: Hey baby, even though I can't touch you for longer than three seconds without engulfing your body in flames, I'm still a cuddler.

16 megjegyzés:

  1. XD Ez nagyon jó volt.
    A tőrös résznél majdnem leborultam a székről.
    Hatalmas :'D
    Nem lehet abbahagyni a nevetést,fizikai fájdalom ha az ember megpróbálja.
    Éés:Hé bébi...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is jót röhögtem rajta. XD
      Örülök, hogy tetszett. :D

      Törlés
  2. Wha... a tőrös a legjobb.... Xdxd
    Jace<3

    VálaszTörlés
  3. hát én erre a tőrös részre nem emlékszem...pedig olvastam a könyvet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert nincs a könyvben. Egyik sem. Ez ilyen rajongói dolog. :)

      Törlés
    2. Durva lenne ha emlékeznél rá :D

      Törlés
  4. Nagyon bejött ez a tőrös cucc. Igen eredeti és kinézem Jace-ből hogy ilyeneket mondjon. Nem lehet abba hagyni a nevetést, én majdnem leestem a székemről.

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. jeszsus:D én először lent olvastam a nappaliban. A tőrösnél annyira nevettem, hogy anyuék átjöttek a konyhából és konkrétan azt kérdezték tőlem, hogy kell-e újra lélegeztetni, mert majdnem megfulladtam:D
    Jace-t nem lehet nem szeretni :3 <3

    VálaszTörlés
  7. A tőrös a kedvenc!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jók! A CoFA-s a legjobb!! :DD először a földön kötöttem ki a nevetéstől, aztán a másodiknál már sikerült nem leeseni az ágyról...:DDD Jace<3... és gratulálok az oldalhoz!! imádom!!!*.*

    VálaszTörlés
  9. A tőr... ááá én konkrétan szakadtam... xD az nagyot ütött..!! imádom Jace-t

    VálaszTörlés
  10. Wow..:D hatalmaaaas!!:D nagyot szakadtam de mivel még nincs meg a CoLS, haaat.. megijedtem hogy mi lesz!:D és nagyon jó az oldal!!:)
    Jace<3

    VálaszTörlés
  11. Nekem is nagyon tetszett főleg a tőrös de igazából ilyeneket nem mond egyik könyvben sem !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, hogy nem. Oda is írtam, hogy egy rajongó volt kreatív kedvében.

      Törlés
  12. Hú elolvastam és nevettem azután üzenetben elküldtem az uncsitesómnak, hogy ő is nevessen. Köszi, hogy feldobtad a reggelünk. ♥

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets