Blogger Widgets

2012. szeptember 4., kedd

Chat - Szabályzat

Sziasztok!

Közkívánatra felkerült a chat. Bár a szavazásnak még nincs vége, a nagy többség chatet akart, és én hallgatok rátok, szóval most van chat is az oldalon.

De természetesen azért jó lenne, ha bizonyos dolgokat betartanánk. 

  1. Spoiler - Nagyon kérek mindenkit, hogy lehetőség szerint ne spoilerezzen a chatben. Ha mégis vagy nagyon fontosat szeretne elmondani, ami spoilerezéssel jár, akkor tüntesse fel, a következő módon:

    SPOILER! üzenet SPOILER VÉGE!

    Azaz például:

    SPOILER! Nem hiszem el, hogy szétmentek SPOILER VÉGE!
  2. Kerüljük a káromkodást! Az oldalon sok a kiskorú, a szelíd lelkű, és a káromkodás amúgy sem szép szokás, lehetőség szerint kerüljük!
  3. Egymás szidalmazása - A véleménykülönbségeket kulturáltan is meg lehet beszélni, kérlek titeket, maradjunk ennél!
  4. Nem szeretnék a chaten sem nemi, sem vallási, sem származásbeli megkülönböztetést. Azaz nincs - már elnézést - zsidózás, buzizás stb. (Most én voltam a kivétel, aki a kényszer hatására erősítettem a szabályt.)
  5. Ha az kiírt véleményetek szervesen kapcsolódik bizonyos poszthoz, érdemes inkább oda írni, mert ott tovább megőrződik, míg a chatről elég hamar eltűnik. Én mindenképpen látom mindkettőt, akkor is, ha már régi posztról van szó.

  6. Reklám. Nagyon szépen kérek mindenkit, hogy ne tegyen be a chatbe az oldal életéhez nem kapcsolódó dolgokat. Sem nem ide kapcsolódó cikkeket, sem társkereső hirdetést, sem személyes blog linkjét.

  7. Linkcsere - Ha linkcserét szeretnétek, nagyon szépen kérlek titeket, ne itt tegyétek azt sem! Mert az csak engem érint, a többiek nem kíváncsiak rá. Nem vagyok semmi jónak elrontója, nem hiszem, hogy bárkit, aki ilyen kéréssel fordult volna hozzám, elhajtottam volna a fenébe. De kérlek titeket, ha ilyen kérésetek van, azt emailben tegyétek. Az email címem a következő: mihoczym@freemail.hu
  8. Illegális letöltések - Mindenkit szeretnék megkérni, hogy a chaten ne kérjetek illegális letöltőlinkeket, se a könyvekhez, se a filmhez a jövőben.


Egyelőre ez a 7 aranyszabály, ez úgyis egy szép és misztikus szám. Ha eszembe jut még valami, akkor majd még kiegészítem.(FRISS - 8. szabály!!!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets